Crearea landing page

Un landing page este primul punct de contact între site-ul tău web și un vizitator. Poate că au dat clic pe un anunț sau au ajuns pe site-ul dvs. prin rezultatele motoarelor de căutare. Nu contează, primul punct de intrare în pagina dvs. este o pagină de destinație. 
Pentru mulți proprietari de afaceri, site-urile web reprezintă un mister complicat. dvs. Dacă doriți să atrageți cititorii și să transforme în potențiali clienți trebuie să aveți griă de creare landing page. 
În cazul în care stați la îndoială să creați o pagină de destinație, vedeți mai jos modalitățile prin care puteți utiliza o pagină de destinație în avantajul dvs.  
    1. Creați o primă impresie bună
O pagină de destinație este ca o ușă de intrare către afacerea dvs. și, așa cum am spus mai devreme, o primă impresie este crucială. Există o șansă foarte mare ca prima experiență a clienților să fie cu site-ul dvs. și un procent mare dintre acești clienți să vă fi găsit printr-un motor de căutare online precum Google.  Dacă creați o pagină de destinație utilă care aduce valoare cititorului și oferă link-uri sau conținut către restul site-ului dvs., atunci există o șansă mai mare ca acel vizitator să vă folosească site-ul din nou și din nou. 
    2.  Promovați produse și servicii
O pagină de destinație este un loc minunat pentru a promova produse și servicii. De exemplu, dacă compania dvs. tocmai a terminat de a crea un produs nou, una dintre cele mai bune modalități de a face publicitate acestui nou produs sau serviciu fără a fi nevoie să plătiți taxe de publicitate platformei este pe site-ul dvs. web.
    3.  Creați contact direct cu vizitatorii site-ului 
O pagină de destinație de înaltă calitate este concisă, clară și prezintă valoarea pe care marca dvs. o poate oferi clienților. A fi direct cu clienții este revigorant și va duce la implicarea mai mare a noilor vizitatori pe site. Paginile de destinație sunt perfecte pentru a comunica clienților mesajul principal al mărcii. În zilele noastre, asta doresc clienții să vadă mai întâi; un mesaj clar, direct despre ceea ce brandul le poate oferi. 
    4.  Oferiți credibilitate
Puteți alege orice doriți să puneți pe un landing page. În funcție de produsele și serviciile dvs., o pagină de destinație poate determina sau nu dacă veți obține un nou client. Plasarea recenziilor clienților anteriori sau a logo-urilor companiei ale foștilor clienți vă poate ajuta să vă consolidați credibilitatea în ceea ce privește vânzările. Crearea landing page la comandă este o practică provocatoare pentru multe companii, cu atât de multe platforme diferite din care să aleagă și factori de care trebuie să luați în considerare.

 

Comanda acest serviciu