Reguli de optimizare SEO

Acest articol este dedicat subiectului optimizării SEO și are scopul de a vorbi despre regulile sale principale, testate în practică.
Au trecut vremurile în care densitatea cuvintelor cheie și a linkurilor jucau un rol major. Acum, motoarele de căutare sunt atât de dezvoltate încât scopul prioritar în evaluarea unui site este calitatea și interesul conținutului. Cu alte cuvinte, principalul lucru este de a dezvălui pe deplin subiectul articolului și nu de a introduce o cheie în fiecare propoziție. Astfel, pentru a-ți promova site-ul în motoarele de căutare, acum trebuie să analizezi 5-10 proiecte similare, și abia apoi să-ți creezi conținutul. Și asigurați-vă că îi adăugați ceva nou, care poate concura cu proiecte de TOP.
De asemenea, trebuie să acordați atenție designului conținutului. Dacă vizitatorul vede o grămadă de personaje pe ecran, atunci își va pierde imediat dorința de a începe să citească acest articol. Prin urmare, trebuie să vă structurați conținutul cât mai mult posibil, să creați liste, să faceți paragrafe. În general, textul trebuie să fie cât mai lizibil posibil. Pe lângă vizitatori, motoarele de căutare acordă atenție și aspectului conținutului.
Numărul de caractere nu determină creșterea traficului. Adică nu trebuie să scrieți un articol de 8-10 mii de caractere, doar pentru ca robotului să-i placă. Articolul ar trebui să aibă o astfel de dimensiune încât să conțină toate informațiile despre subiect. Prin urmare, dacă comandați un articol unui copywriter, atunci nu trebuie să fiți zelos în calcularea numărului de taste și caractere din text. Acest lucru va adăuga doar apă sau nu va dezvălui întreaga esență a subiectului și, ca urmare, va afecta negativ site-ul.
În general, astăzi a devenit mai puțin importantă stabilirea unor limite rigide atunci când scrieți conținut. Acum este suficient să folosiți cheia în titlu și în articolul în sine. Este mai bine să petreceți timpul util și să creați conținut unic și, cel mai important, interesant.